Zatrudnimy osobę na stanowisku Asystenta Brokera ds. ubezpieczeń flotowych i grupowych
Wymagania:
- sprawna obsługa pakietu MS Office, w tym MS Word i MS Excell
- umiejętności analityczne i pracy na zbiorach danych oraz dokumentach
- preferowane wykształcenie na kierunkach: ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja
- preferowany status studenta na studiach zaocznych
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowej lub finansowej będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie oraz aktualizowanie ankiet, zestawień i wykazów
- przygotowywanie wniosków i dokumentów ubezpieczeniowych
- wprowadzanie i aktualizowanie danych oraz plików w systemie informatycznym
- katalogowanie, digitalizacja i obróbka dokumentów
Oferujemy:
- pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na współpracę i wymianę wiedzy oraz doświadczeń
- stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe wewnętrzne i zewnętrzne
- możliwość rozwoju zawodowego, w tym przygotowanie do zdobycia uprawnień brokerskich
Aplikację (CV + list motywacyjny) proszę przesyłać mailem na adres: rekrutacja@certumbroker.pl albo skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego: