Zatrudnimy osobę na stanowisku Asystenta Brokera ds. ubezpieczeń flotowych i grupowych

Wymagania:

  • sprawna obsługa pakietu MS Office, w tym MS Word i MS Excell
  • umiejętności analityczne i pracy na zbiorach danych oraz dokumentach
  • preferowane wykształcenie na kierunkach: ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja
  • preferowany status studenta na studiach zaocznych
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowej lub finansowej będzie dodatkowym atutem

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie oraz aktualizowanie ankiet, zestawień i wykazów
  • przygotowywanie wniosków i dokumentów ubezpieczeniowych
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych oraz plików w systemie informatycznym
  • katalogowanie, digitalizacja i obróbka dokumentów

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na współpracę i wymianę wiedzy oraz doświadczeń
  • stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez szkolenia branżowe wewnętrzne i zewnętrzne
  • możliwość rozwoju zawodowego, w tym przygotowanie do zdobycia uprawnień brokerskich

Aplikację (CV + list motywacyjny) proszę przesyłać mailem na adres: rekrutacja@certumbroker.pl albo skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego:

    Formularz rekrutacyjny

    Wybierz dogodną dla Ciebie formę rekrutacji:

    Załącz dokumenty aplikacyjne (limit 5 mb / plik):
    Twoje CV:
    List motywacyjny: