Zatrudnimy osobę na stanowisku Asystenta Brokera
Wymagania:
- status studenta i preferowane osoby studiujące zaocznie
- preferowane kierunki studiów: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowej lub finansowej będzie dodatkowym atutem
- sprawna obsługa pakietu MS Office
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie oraz aktualizowanie ankiet, zestawień i wykazów
- przygotowywanie wniosków i dokumentów ubezpieczeniowych
- wprowadzanie i aktualizowanie danych oraz plików w systemie informatycznym
- katalogowanie, digitalizacja i obróbka dokumentów
Oferujemy:
- pracę w elastycznym wymiarze godzin
- szkolenia branżowe i możliwość rozwoju zawodowego, w tym przygotowanie do zdobycia uprawnień brokerskich
Oczekujemy zaangażowania, komunikatywności i chęci stałego podnoszenia kwalifikacji.
Aplikację (CV + list motywacyjny) proszę przesyłać mailem na adres: rekrutacja@certumbroker.pl albo skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego: