Zatrudnimy osobę na stanowisku Asystenta Brokera

Wymagania:

  • status studenta i preferowane osoby studiujące zaocznie
  • preferowane kierunki studiów: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie
  • doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, bankowej lub finansowej będzie dodatkowym atutem
  • sprawna obsługa pakietu MS Office
Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie oraz aktualizowanie ankiet, zestawień i wykazów
  • przygotowywanie wniosków i dokumentów ubezpieczeniowych
  • wprowadzanie i aktualizowanie danych oraz plików w systemie informatycznym
  • katalogowanie, digitalizacja i obróbka dokumentów
Oferujemy:
  • pracę w elastycznym wymiarze godzin
  • szkolenia branżowe i możliwość rozwoju zawodowego, w tym przygotowanie do zdobycia uprawnień brokerskich

Oczekujemy zaangażowania, komunikatywności i chęci stałego podnoszenia kwalifikacji. 

Aplikację (CV + list motywacyjny) proszę przesyłać mailem na adres: rekrutacja@certumbroker.pl albo skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego:

    Formularz rekrutacyjny

    Wybierz dogodną dla Ciebie formę rekrutacji:

    Załącz dokumenty aplikacyjne (limit 5 mb / plik):
    Twoje CV:
    List motywacyjny: