Zatrudnimy osobę na stanowisku Asystenta Brokera

Wymagania:

  • preferowane wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia) lub w ostatnie 2 lata studiów
  • sprawna obsługa pakietu MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie w zakresie gwarancji ubezpieczeniowych i/lub ubezpieczeń budowlano-montażowych będzie dodatkowym atutem
Zakres obowiązków:
  • obsługa gwarancji ubezpieczeniowych oraz ubezpieczeń budowlano-montażowych, w tym przygotowywanie dokumentów dla zakładów ubezpieczeń i klientów
  • utrzymywanie relacji z klientami i ubezpieczycielami
Oferujemy:
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
  • szkolenia branżowe i możliwość rozwoju zawodowego

Oczekujemy zaangażowania, komunikatywności i chęci stałego podnoszenia kwalifikacji. 

Aplikację (CV + list motywacyjny) proszę przesyłać mailem na adres: rekrutacja@certumbroker.pl albo skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego:

    Formularz rekrutacyjny

    Wybierz dogodną dla Ciebie formę rekrutacji:

    Załącz dokumenty aplikacyjne (limit 5 mb / plik):
    Twoje CV:
    List motywacyjny: