Jeżeli masz minumum 3-letnie doświadczenie w obsłudze programów ubezpieczeń majątkowych podmiotów gospodarczych, wykształcenie wyższe (prawnicze lub ekonomiczne), lubisz kontakt z klientem, posiadasz umiejętności sprzedażowe potwierdzone wynikami, masz swój portfel stałych klientów oraz szukasz szansy rozwoju zawodowego to prześlij swoją aplikację – chętnie rozpatrzymy Twoją kandydaturę

Zapewniamy

  • pracę w zespole nastawionym na współpracę oraz wymianę wiedzy i doświadczeń
  • szkolenia branżowe i możliwość rozwoju zawodowego
  • nowoczesne narzędzia pracy, oprogramowania i systemy IT
  • atrakcyjne warunki pracy powiązane z osiąganymi wynikami
  • benefity po zakończeniu okresu próbnego

Aplikację (CV + list motywacyjny) proszę przesyłać mailem na adres: rekrutacja@certumbroker.pl albo skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego:

    Formularz rekrutacyjny

    Wybierz dogodną dla Ciebie formę rekrutacji:

    Załącz dokumenty aplikacyjne (limit 5 mb / plik):
    Twoje CV:
    List motywacyjny: